Lucka 24: Bygga hela huset, köpa ett hus men bara inreda eller köpa ett färdiginrett hus?
Saga: Jag väljer nog köpa ett hus men bara inreda det eftersom jag tycker det är ganska tråkigt att bygga hus. Ibland kan jag bygga ut ett extra rum men det händer inte så ofta. Inreda och dekorera kan jag dock hålla på med nästan hur länge som helst!
Embla: Det beror på om jag vill spela eller inte. Om jag vill spela med simmarna köper jag ett hus men inreder det själv. Om jag inte vill spela så bygger jag bara ett hus, utan att flytta in simmarna först.
Dagens nedladdningstips: Villa Smygehamn och Villa Laröd
Dagens nedladdningstips är något extra speciellt! Två hus som vi har byggt, hoppas ni gillar dem!
Villa Smygehamn, av Saga – Fler bilder
Möblerad Version (CC-möblerna kommer endast synas om du redan har de installerade)
Omöblerad Version (Om du vill möblera själv)
Villa Laröd, av Embla – Fler bilder
Möblerad Version (CC-möbler medföljer)
Omöblerad Version (Om du vill möblera själv)
GOD JUL!
måndag 24 december 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget
(
Atom
)


Gud vad coola hus! Men funkar årstider nu?
SvaraRaderaTack!
RaderaRiktigt snygga hus!
SvaraRaderaTack!
Raderakommer ni radera den här bloggen efter jul eller spara den till nästa jul?
SvaraRaderaVi kommer inte att radera den, vi får se om den dyker upp nästa jul ;)
RaderaFina hus! ^^ God jul på er! :)
SvaraRaderaTack! God jul!
RaderaWow, vad fina! Men jag tycker nästan de borde byta namn; Sagas villa är röd, som Villa LaRÖD, och Emblas ser ut som ett modernt hamnhus, det skulle passa att heta Villa SmygeHAMN!
SvaraRaderaGod jul på er med!!
Tack! Ja, men det är inte vi som har döpt husen, utan namnen är tagna från en husritningstidning! God jul!
RaderaDet går inte att ladda ner ju
SvaraRaderaKlicka på länken så kommer du till MediaFire och där kan du ladda ner husen.
RaderaDet sista huset går inte att ladda ner! De kommer inte upp något i startprogrammet! Ja, jag har gått in i mediafire!
SvaraRaderaVälj Öppna med och sedan The Sims 3 så borde det öppnas i startprogrammet. Annars kan du lägga nedladdningen i Downloadsmappen i din The Sims 3-mapp, då kommer den upp bland nedladdningar när du öppnar startprogrammet och du kan installera det.
RaderaDetta fungerar inte för mig heller, vad ska jag göra? :( Har gjort allt som ni skrivit och det laddas ner på datorn men inte ner på sims...
RaderaOm man laddar ner husen, får man då alla möbler så att man kan bygga själv med dem eller finns de bara i husen? (Om ni fattar vad jag menar?) Jättefina hus btw, kostar det något att ladda ner? :)
SvaraRaderaMöblerna följer med i Villa Laröd men inte i Villa Smygehamn. Det kostar ingenting att ladda ner.
Raderakan ni inte lägga upp ett inlägg, jag förstår inte hur ni menar. Jag kan inte ladda ner Emblas hus, sjukt fina hus förresten.
SvaraRaderaSnälla svara väntar på svar!
Ni ljuger! Villa Laröd har inte du gjort, Embla! Ni har tagit den från Youtube! Om man söker på "The Sims Supply" på Youtube och sedan söker på "Two Halves", så kommer exakt samma bygge, så försök inte smickra andra med andras bygge, det funkar aldrig!
SvaraRaderaHar googlat huset och de är inte alls samma bygge. De kanske liknar varandra lite men de är inte samma!
Radera